Entries

请不要系站台度晒命

话说今日系单位听到某个人通过监控电视见到某某学校嘅妹妹仔同哥哥仔系站台度做出D不雅动作或极度有晒命嫌疑嘅动作...条友就讲笑甘讲..真系想叫站台D人开广播:"某某学校嘅同学仔..我地已经睇到你地嘅行为,请你地马上停止,不然我地会将录像送去你学校."听到咿度..笑到我差D喷茶....所以呢..各位妹妹仔哥哥仔..以前千万唔系系站台(咩公交地铁之类)度做D不雅动作或者有极度晒命嫌疑嘅动作......

搞卫生真过瘾..这个当然素没可能

因为听日过粽子节...今日大家就早D走吧...不过就大家一起来搞好卫生先吧..以上系工班长讲的...听到第一句..D人明显SB晒...个个鬼甘兴奋..听到第二句..D人马上死晒...嘛...只不过搞一下卫生而已..又咪啥的...平时系屋K都要做咖啦..难道乃们系屋K唔搞卫生的么?---------------华丽分割线------------------------ -b虽然人多...做起上黎好快搞掂...不过叫到重要关头却咪人黎帮手...例如...洗厕所..囧吖..而我..就系甘好彩..比个老员...

小学生优秀作文《我捡到一个妹子》

星期一的早上,我都格外兴奋,因为星期一是学校举行庄严的升旗仪式的日子。今天当然也不例外,我吃完早饭之后,就高高兴兴的走在了去学校的路上。今天天气很好,万里无云的天空上飘着几朵白云。街上车水马龙,人群熙熙攘攘,看这一栋栋 的高楼,我觉得我们的生活无比美好。      突然,我的脚下好像被什么东西绊了一下,我低头一看,呀!是谁把这个耐口的妹子 掉在这里了。我弯腰把她捡了起来,拿在手里,不知道该怎么办才好。...

= =b 第一阶段培训结束

恩.....我承认我懒....本来上星期5就应该写的东鸡我居然议价先写...orz...恭喜下自己先...终于过鸟第一阶段的培训....- -b 好辛苦甘终于通过咗考试...(画外音:米你有复习过么? 考试唔系开卷的麽?被pia飞)恩...培训过程果然系洗脑过程...不过对于我咿D长期沉浸2次元嘅人黎讲...一般洗脑早就无效咯~\(≧▽≦)/~啦啦啦 起码要D鬼畜嘅野先的咖嘛..于是议价我华丽地将培训D内容忘记得七七八八咯.....真系那个悲剧...就系记得有堂课个主任...

终于去地铁培训咯

此时此刻...我泪流满面....怎么说...经过N重面试终于可以去到地铁培训实习...-_____- 羡慕吧.....个人黎讲..一方面自己都几开心..毕竟地铁真系个大企业..福利几好的....令一方面...悲剧吖...要上夜班....个人最讨厌上夜班的....而且公众假期基本都冇的放假咖啦....不幸吖...o(╯□╰)o哎...其实甘临法..都系自己唔成熟嘅表现....不过真系无法忍受假期不能和好友一起去疯一起去颠...叹....真系好似细路.....都要出离工作 居然仲临住玩....